Trychologia Wrocław Lampa Dermalight

Lampa Dermalight

Cena: 50 zł (40 zł przy serii 10 zabiegów)

Czas: 30 min.

Umów termin u trychologa

Pozytywny efekt fototerapii w leczeniu wielu dermatoz, poczynając od łuszczycy, atopowego zapalenia skóry, trądziku, skórnych chłoniaków T-komórkowych, bielactwa, twardziny oraz GVHD jest dobrze znany. Naświetlania stymulują procesy samogojenia tkanek i zapobiegają ich degradacji.

Biologiczne działanie UV zależy od dawki oraz długości fali, jak również od indywidualnej wrażliwości pacjenta na UV. Terapeutyczne działanie UV obejmuje: hamowanie proliferacji komórek, inicjowanie apoptozy, immunomodulację procesu zapalnego, stymulację enzymów proteolitycznych, modulację śródbłonków naczyń oraz nieswoiste mechanizmy przeciwbakteryjne.

Przebieg i opis badania:

W naszej klinice zabieg ten stosujemy jako wspomaganie przy leczeniu łuszczycy, atopowego zapalenia skóry głowy oraz przy osłabionych włosach.

Lampa emituje promienie UVB które oczyszczają miejsca chorobowo zmienione, zabieg jest krótki i bezbolesny.

Czas trwania zabiegu oraz częstotliwość dobierana jest przez trychologa indywidualnie do nasilenia schorzenia.

Trychologia Wrocław Lampa Dermalight

Efekty zabiegu:

• Zwiększenie ukrwienia komórek
  • Odżywienie i dotlenienie cebulek włosów
  • Wspomaga prawidłowy wzrost włosów
  • Oczyszcza miejsca chorobowo zmienione z łuski łuszczycowej
  • Ogranicza proces wypadania włosów

oraz zlecimy badania: