Łuszczyca skóry głowy

Umów termin u trychologa

Łuszczyca, choroby skórne i wypadanie włosów: gdzie leczyć Wrocław.

Łuszczyca to przewlekła, nawrotowa choroba skóry o charakterze zapalnym, cechująca się występowaniem typowych grudek i blaszek pokrytych dużą ilością srebrzystobiałej łuski.

Charakterystyczne objawy łuszczycy to:

• świąd skóry głowy
  • wypadanie włosów
  • pieczenie skóry
  • zaczerwienione plamy pokryte warstwą łuszczącego się naskórka, które poza obszarem głowy mogą również atakować kolana, łokcie, stopy, plecy, czy dłonie

W rozwoju łuszczycy biorą udział czynniki zarówno genetyczne jak i środowiskowe. Jest jedną z powszechniej występujących chorób skóry, dotykającą ok. 2 % populacji. Wywołuje zmiany nie tylko skóry gładkiej, ale również stawów, skóry głowy i paznokci. Może pojawić się praktycznie na każdej części ciała. Najczęściej występuje na skórze głowy, w uszach, na łokciach i kolanach, a także w okolicy lędźwiowo-krzyżowej oraz paznokciach

Łuszczyca skóry to choroba, która wymaga wiele wysiłku do jej prawidłowego zdiagnozowania. Leczenie łuszczycy jest utrudnione z uwagi na niepełne rozpoznanie jej przyczyn. Mimo, iż przyczyna tej choroby nie jest do końca zdefiniowana, czynnikiem który powoduje nawroty łuszczycy jest często stres.

Łuszczycą nie można się zarazić, choć ten pogląd istnieje jeszcze w opinii społecznej.

W Klinice Włosów mogą Państwo skorzystać z zabiegów nawilżająco-łagodzących, które w połączeniu z leczeniem dermatologicznym minimalizują objawy łuszczycy. Trycholog wskaże także jak stosować odpowiednią pielęgnację skóry głowy w domu, dietę jak i unikanie czynników wyzwalających objawy.

Rozwiązania:

Zarówno łuszczycę, jak i inne dolegliwości skóry głowy, leczymy we wrocławskiej Klinice Włosów.

Łuszczyca gdzie leczyć Wrocław?

TRYCHOLOG WROCŁAW

Klinika Włosów, Wrocław, ul. Kamienna 103