TWÓJ PROBLEM

Łupież to choroba owłosionej skóry głowy,najczęściej na podłożu zapalnym,której towarzyszy najczęściej świąd i złuszczanie.

Jest to złuszczanie skóry owłosionej głowy,najczęściej w postaci drobnych płatków z towarzyszącym w różnym nasileniu łojotokiem. Zazwyczaj proces ten ma przebieg przewlekły i jest zmienny sezonowo.

Przyczyny powstania łupieżu to zaburzenie naskórka,obecność grzybów drożdżopodobnych,odchylenie hormonalne,uwarunkowania genetyczne, emocjonalne, błędna pielęgnacja skóry owłosionej głowy.

Wyróżnia się dwa rodzaje łupieżu:

• Łupież suchy-charakteryzuje się bardzo obfitym drobno płatowym złuszczaniem owłosionej skóry głowy. Łuski są drobne,koloru białego,łatwo oddzielają się od podłoża. Przy tego rodzaju łupieżu skóra nie jest objęta procesem zapalnym,nie obserwuje się wypadania włosów.
  • Łupież tłusty-przebiega w sposób odmienny od łupieżu suchego. Łuski są koloru żółtego,tłuste,mocno przytwierdzone do podłoża. Skóra niemal zawsze jest zmieniona zapalnie. Zmianom towarzyszy bardzo silny świąd oraz wypadanie włosów.
  • Pamiętaj.

Powstanie łupieżu to czynnik chorobowy. Samodzielne jego leczenie ogólnodostępnymi szamponami daje krótkotrwały efekt.

W naszej Klinice Włosów tę chorobę diagnozujemy oraz rozwiązujemy problem przy współpracy wielu specjalistów. Zalecimy metody terapeutyczne łagodzące objawy, które jednocześnie nie uszkadzają struktury włosa.

Rozwiązania:

• Trichoskopia
    • Preparaty trychologiczne
    • Mezoterapia igłowa
    • Lampa Derma light
    • Infuzja Tlenowa
    • Pozostałe specjalistyczne zabiegi dostępne tylko w naszej Klinice Włosów

Efekty:

• Oczyszczenie i nawilżenie skóry
    • Zmiękczenie komórki naskórka
    • W przypadku łupieżu tłustego ograniczenie nadmiernego wydzielania sebum.

ZAREZERWUJ TERMIN

Napisz lub zadzwoń do nas i wybierz dogodny termin.

kontakt@klinikawlosow.com

lub